Mechanika krainy
+4
Neaveanne.
Salvador
Derus Arkan
Sir Serein
8 posters
Strona 1 z 1
Mechanika krainy
Pozwoliłem sobie założyć osobny temat do tego. Prawo prawem, a mechanika mechaniką, więc żeby bałaganu nie robić
Hmmm nie wiem od czego aż zacząć. Zacznę więc od środka, i w miarę jak mi się będzie przypominać, będę pisał.
Zanim jednak jeszcze zacznę, żeby nie wyjść na n00bka, który przyszedł i narzuca co i jak ma być - chcę powiedzieć że są to tylko skromne propozycję, które moim zdaniem przyczyniłyby się do lepszego rozwoju gry
1. Strażnica - Przydałoby się żeby było widac ile czego potrzeba nam by rozbudować ją na kolejny poziom
2. Cena Wybudowania domku jest... "troszkę" za duża. Każde kolejne pole kosztuje o niebo więcej. Zazwyczaj spotykałem się że 1poziom to chyba 100 mithrilu. 2 - 2000 złota, 3- 3k, 4-4k 5-5k itd. A upiększenie nie 5k tylko 1k
3. Cena farm - to samo. Za pierwsze pole 1k mithrilu?! Boże kiedy się to zwróci Pierwsze ple zazwyczaj kosztuje 2o lub 30 mithrilu i kolejne o tyle więcej 2-40, 3-60 itd lub 1-30, 2-60, 3-90 itd.
4. Suszenie - z 1 ziołą robi się jedną paczkę o.O Zazwyczaj z 10 ziół robi się 1 paczkę
5. Zielarstwo - nie dochodzi za UDANE suszenie ziół.
6. w Ekwipunku jak są miksty. I klikając wypij - wypije po 2 na raz (mana dochodzi jednak normalnie czyli jakbym wypił 2) Ale lepiej żeby piło się po 1
7. Koszta treningu względem energii są przekozackie według mnie o wiele za szybko nabija się statystyki. Przynajmniej nie proporcjonalnie do rozwoju postaci i siły stworów. Proponowałbym trochę to "osłabić" Osobiście uważam że system:
2 statystyk po treningu energii 0,4 za 0,05 lub 0,06 danej statystyki jest chyba najlepszy. Innych 2 po 0,3 i 2 pozostałych po 0,2.
8. Ceny w MK - żeby węgiel był po skupowany po 8 w pierwszych dniach to trochę szataństwo Inne ceny też są "dziwne" Nie pamiętam już co ale np miedź jest droższa od żelaza.
9. Parę rzeczy mogłoby być w MK od początku. BO takie drewno czy rudę ktoś nakopie lub samemu można. A zielarz jak ma rozpocząć pracę jak nie ma skąd ziół wziąć a dokładniej nasion? Bo chodzenie po górach czy lesie w ich poszukiwaniu mija się trochę z celem... Za dużo eny. Wystarczy że zielarz musi inwestować w farmy (mithril)
10. Stworki an arenie też trochę sypią złotem o.O
Na razie tyle. Jak coś mi się przypomni to będę dopisywał.
Błędów to nie zgłaszam, tylko bezpośrednio do władcy.
EDIT:
Aha no i:
Magiczna wieża
Różdżki:
Nazwa Siła Cena Poziom Opcje
Różdżka z Leszczyny Zwiększa siłę czarów 1000 1 - Kup
Różdżka z Cisu Zwiększa siłę czarów 2000 1 - Kup
Różdżka z Wiązu Zwiększa siłę czarów 3000 1 - Kup
Szaty:
Nazwa Siła Cena Poziom Opcje
Szata Podróżna +10 % many 1000 1 - Kup
Magiczna Szata +10 % many 2000 1 - Kup
Magiczny Płaszcz +10 % many 2000 1 - Kup
Nie pisze na jaki lvl. I czym się różni ta np za 1k +10% a ta za 2K bo też jest +10%
No i przede wszystkim co z resztą? Na inne, wyższe lvl. Oprócz tego że można znaleźć je w opuszczonej siedzibie czarownika, powinny być w magicznej wieży wystawione...
Hmmm nie wiem od czego aż zacząć. Zacznę więc od środka, i w miarę jak mi się będzie przypominać, będę pisał.
Zanim jednak jeszcze zacznę, żeby nie wyjść na n00bka, który przyszedł i narzuca co i jak ma być - chcę powiedzieć że są to tylko skromne propozycję, które moim zdaniem przyczyniłyby się do lepszego rozwoju gry
1. Strażnica - Przydałoby się żeby było widac ile czego potrzeba nam by rozbudować ją na kolejny poziom
2. Cena Wybudowania domku jest... "troszkę" za duża. Każde kolejne pole kosztuje o niebo więcej. Zazwyczaj spotykałem się że 1poziom to chyba 100 mithrilu. 2 - 2000 złota, 3- 3k, 4-4k 5-5k itd. A upiększenie nie 5k tylko 1k
3. Cena farm - to samo. Za pierwsze pole 1k mithrilu?! Boże kiedy się to zwróci Pierwsze ple zazwyczaj kosztuje 2o lub 30 mithrilu i kolejne o tyle więcej 2-40, 3-60 itd lub 1-30, 2-60, 3-90 itd.
4. Suszenie - z 1 ziołą robi się jedną paczkę o.O Zazwyczaj z 10 ziół robi się 1 paczkę
5. Zielarstwo - nie dochodzi za UDANE suszenie ziół.
6. w Ekwipunku jak są miksty. I klikając wypij - wypije po 2 na raz (mana dochodzi jednak normalnie czyli jakbym wypił 2) Ale lepiej żeby piło się po 1
7. Koszta treningu względem energii są przekozackie według mnie o wiele za szybko nabija się statystyki. Przynajmniej nie proporcjonalnie do rozwoju postaci i siły stworów. Proponowałbym trochę to "osłabić" Osobiście uważam że system:
2 statystyk po treningu energii 0,4 za 0,05 lub 0,06 danej statystyki jest chyba najlepszy. Innych 2 po 0,3 i 2 pozostałych po 0,2.
8. Ceny w MK - żeby węgiel był po skupowany po 8 w pierwszych dniach to trochę szataństwo Inne ceny też są "dziwne" Nie pamiętam już co ale np miedź jest droższa od żelaza.
9. Parę rzeczy mogłoby być w MK od początku. BO takie drewno czy rudę ktoś nakopie lub samemu można. A zielarz jak ma rozpocząć pracę jak nie ma skąd ziół wziąć a dokładniej nasion? Bo chodzenie po górach czy lesie w ich poszukiwaniu mija się trochę z celem... Za dużo eny. Wystarczy że zielarz musi inwestować w farmy (mithril)
10. Stworki an arenie też trochę sypią złotem o.O
Na razie tyle. Jak coś mi się przypomni to będę dopisywał.
Błędów to nie zgłaszam, tylko bezpośrednio do władcy.
EDIT:
Aha no i:
Magiczna wieża
Różdżki:
Nazwa Siła Cena Poziom Opcje
Różdżka z Leszczyny Zwiększa siłę czarów 1000 1 - Kup
Różdżka z Cisu Zwiększa siłę czarów 2000 1 - Kup
Różdżka z Wiązu Zwiększa siłę czarów 3000 1 - Kup
Szaty:
Nazwa Siła Cena Poziom Opcje
Szata Podróżna +10 % many 1000 1 - Kup
Magiczna Szata +10 % many 2000 1 - Kup
Magiczny Płaszcz +10 % many 2000 1 - Kup
Nie pisze na jaki lvl. I czym się różni ta np za 1k +10% a ta za 2K bo też jest +10%
No i przede wszystkim co z resztą? Na inne, wyższe lvl. Oprócz tego że można znaleźć je w opuszczonej siedzibie czarownika, powinny być w magicznej wieży wystawione...
Sir Serein- Karczmarz.
- Liczba postów : 6
Join date : 23/02/2010
Re: Mechanika krainy
1. Cena strażnicy wynosi (poziom+2)*250 zlota, mithril=10, sosny=poziom straznicy
2.Zmienione.
3.Zmienione.
4,5.Zobaczę co się da zrobić.
6.Jest to ogólny błąd, nie znajduję się tylko w ekwipunku, cały czas robię co się da, jak widać bez skutków.
7.Zbyt późno na takie zmiany w tej erze.
8,9.Sprawdzałem, ceny są w porządku, co do początkowych surowców, może, może.
10.Także zbyt późno no takie zmiany.
co do szat i różdżek, będę musiał dodać w najbliższym czasie, gdyż tylko tyle aktualnie jest dodanych.
Dziękuje za zgłoszenia, mam nadzieję, że nadal będziesz kontynuował temat, pozdrawiam, Derus.
2.Zmienione.
3.Zmienione.
4,5.Zobaczę co się da zrobić.
6.Jest to ogólny błąd, nie znajduję się tylko w ekwipunku, cały czas robię co się da, jak widać bez skutków.
7.Zbyt późno na takie zmiany w tej erze.
8,9.Sprawdzałem, ceny są w porządku, co do początkowych surowców, może, może.
10.Także zbyt późno no takie zmiany.
co do szat i różdżek, będę musiał dodać w najbliższym czasie, gdyż tylko tyle aktualnie jest dodanych.
Dziękuje za zgłoszenia, mam nadzieję, że nadal będziesz kontynuował temat, pozdrawiam, Derus.
Derus Arkan- Władca.
- Liczba postów : 6
Join date : 18/02/2010
Re: Mechanika krainy
No można to potraktować jako erę testową
Tak czy inaczej, żaden problem I jak mówiłem to tylko propozycje
Naturalnie że będę, jak tylko coś znajdę
PS: całkiem przyjemna krainka
EDIT:
Osobiście mam problemy (nie mogę zmienić) W opcjach konta:
Dostosuj listę graczy:
Wyświetlanie TAG-u klanowego
Wyświetlanie nazwisk
oraz Dodatkowe opcje:
Wysyłanie przebiegu walki na pocztę
Wyświetlanie graficznych pasków życia/zdrowia/doświadczenia (dotyczy tylko trybu tekstowego).
Zaznaczam okienka i klikam "wyślij" -> pisze że "Zapisano ustawienia!" jednak okienka pozostają odznaczone i nic się nie zmienia.
Nie mogę wiec ustawić żebym widział nazwiska, paski (życia, many itd), dostawał przebieg walki na pocztę i widział Loga klanów przy nickach graczy na liscie online.
Tak czy inaczej, żaden problem I jak mówiłem to tylko propozycje
Naturalnie że będę, jak tylko coś znajdę
PS: całkiem przyjemna krainka
EDIT:
Osobiście mam problemy (nie mogę zmienić) W opcjach konta:
Dostosuj listę graczy:
Wyświetlanie TAG-u klanowego
Wyświetlanie nazwisk
oraz Dodatkowe opcje:
Wysyłanie przebiegu walki na pocztę
Wyświetlanie graficznych pasków życia/zdrowia/doświadczenia (dotyczy tylko trybu tekstowego).
Zaznaczam okienka i klikam "wyślij" -> pisze że "Zapisano ustawienia!" jednak okienka pozostają odznaczone i nic się nie zmienia.
Nie mogę wiec ustawić żebym widział nazwiska, paski (życia, many itd), dostawał przebieg walki na pocztę i widział Loga klanów przy nickach graczy na liscie online.
Sir Serein- Karczmarz.
- Liczba postów : 6
Join date : 23/02/2010
Re: Mechanika krainy
Wiem o tych 2 błędach, pierwszy to błąd z nazwiskiem, nie chcę się zapisywać, w najbliższym czasie wezmę się za to, zaś 2 przesyłanie walki. Co do pasków, zostały one wyłączone(może tylko chwilowo), a jeśli chodzi o tagi, aktualnie żaden klan nie posiada tagu(?).
edit. szkoła jednak została zmieniona, oprócz niej, zmienione zostały także potwory, zostawiają teraz po sobie trochę mniejsze fundusze.
edit. szkoła jednak została zmieniona, oprócz niej, zmienione zostały także potwory, zostawiają teraz po sobie trochę mniejsze fundusze.
Derus Arkan- Władca.
- Liczba postów : 6
Join date : 18/02/2010
Re: Mechanika krainy
1. w strażnicy masz wyszczególnione koszty, z tym że musisz miec odpowiednią ilość zasobów, żeby pokazało koszty;
2. 19 dzień ery, iluzjonista Salvador ma dochód dzienny (gdyby nie trenował, tylko bił potwory) - 7 milionów, 500k za dom to nie jest tak wysoka suma;
3. mithril w magazynie stoi po 32 złota, 1000 mithrilu to tylko marne 32000 zlota, szybko się zwróci, później rozbudowa farmy idzie normalnie 10 - 30 - 50 - 70 itd. (na amorionie masz skoki po 30, tutaj są po 20, jest taniej niz na amorionie);
4. tutaj robi sie 1 paczke z 1 nasionka, calkiem rozsadne biorac pod uwagę. że nie uzyskujesz z suszenia zielarstwa, suszenie to czyste marnowanie energii;
5. na vallheriankach zielarstwo nie dochodzi za suszenie już od dawna, usuniecie tego miało konkretny cel - zielarze nie nabijali sobie umiejki suszeniem (klan skupowal dla swojego zielarza jak najwiecej ziół, on je suszyl i był zajebis... , a pozniej to juz sam sobie do suszenia ziolka uprawial, na amorionie nie ma zielarstwa zasuszenie, orodlin wrocił do tego, ale po pewnych zmianach w zielarstwie, na tym silniku to nie ma prawa zaistniec (ze wspomnianych wyżej powodów);
6. upierdliwe, do naprawy, ale na razie da się zyc;
7. szkoła, tak - rozrysuj projekt dla konkretnych ras, można podyskutowac i zmienic na kolejne ery;
8. ceny w MK ustala skrypt popytu - podaży, zauważ, że przez wiele dni nikt nie sprzedawał wegla do magazynu, skutek - cena rosła (gdy w magazynie mamy 0 zasobów cena szybko rosnie);
9. były na początku zasoby, ale np. przy moim obecnym dochodzie to jesli admin wrzuci coś do magazynu natychmiast zostanie to wykupione i wystawione na rynku po znacznie wyzszej cenie, teraz wrzucanie cos do magazynu mija sie z celem, w góry panowie i panie
10. a mi ledwo starcza na trening, a powiem, ze prowadzepostac bardzo ekonomicznie, mozna podyskutowac;
takie 11. różdzki jak zdążyłem sie przekonać dają całkiem miły randomik mocy (te na 1 lvl), nie szukałem jeszcze w wieży, ale nie sądzę, ze jest konieczność dodawania różdzek na wyższy lvl - za duze ułatwienie
takie 12. ty sobie traktuj to jako erę testową , tak możesz traktować kazdą erę która nie odpowiada ci mechanicznie na 100%, w następnej po zmianach, jakiekolwiek one nie będą, może się pojawić jeszcze wiecej wszelakich bugów, obecnie gra stoi na stabilnym silniku (czysty santic), w kolejnych bedzie on juz podążał własna drogą, gdybysmy to potraktowali jako ere testową nie bylo by tekstów w stylu "za pozno na takie zmiany"
takie 13. tak tagów nie da sie ustawiać ;
a teraz zauważyłem zmiane, admin miałem cie za rozsadnego gostka, a ty po jednym dniu bo koles który nawet nie zna tego silnika, bo widac to dokładnie, takie a nie inne uwagi ma
zresztą zmiana wprowadzona całkowicie nieudolnie - szkoła wygląda w tej chwili tak
0.06 zręczności (710 sztuk złota)
0.04 siły (710 sztuk złota)
0.04 wytrzymałości (710 sztuk złota)
0.06 szybkość (710 sztuk złota)
0.05 siły woli (710 sztuk złota)
0.05 inteligencji (710 sztuk złota)
spojrz na ceny, statystyki ktore mam na poziomie 3 kosztuja mnie w tej chwili tyle co te na poziomie 4000, gratulacje Adminie, teraz to moze byc era testowa, powodzenia bo daruje sobie ta kraine, dyskusja to nie monolog saraina, poczekałbys na zdanie kogos kto gra tu dluzej niz ile 7 dni i nabil ktory lvl 10? poza tym nic nie zmieniles w szkole, nadal 1 energii to 1 statystyk tylko cena no powinno byc taniej bo za 100 treningow mam teraz 5 statystyk (5 energii zużyte) nie jak dawniej 100 treningow 2,5 statystyki (2,5 energii zuzyte), lapiecie? licznik cen praktycznie zwariowal, jesli silnik wczesniej byl stabilny to teraz jest calkowicie rozjeb... błedami krytycznymi... gratki
2. 19 dzień ery, iluzjonista Salvador ma dochód dzienny (gdyby nie trenował, tylko bił potwory) - 7 milionów, 500k za dom to nie jest tak wysoka suma;
3. mithril w magazynie stoi po 32 złota, 1000 mithrilu to tylko marne 32000 zlota, szybko się zwróci, później rozbudowa farmy idzie normalnie 10 - 30 - 50 - 70 itd. (na amorionie masz skoki po 30, tutaj są po 20, jest taniej niz na amorionie);
4. tutaj robi sie 1 paczke z 1 nasionka, calkiem rozsadne biorac pod uwagę. że nie uzyskujesz z suszenia zielarstwa, suszenie to czyste marnowanie energii;
5. na vallheriankach zielarstwo nie dochodzi za suszenie już od dawna, usuniecie tego miało konkretny cel - zielarze nie nabijali sobie umiejki suszeniem (klan skupowal dla swojego zielarza jak najwiecej ziół, on je suszyl i był zajebis... , a pozniej to juz sam sobie do suszenia ziolka uprawial, na amorionie nie ma zielarstwa zasuszenie, orodlin wrocił do tego, ale po pewnych zmianach w zielarstwie, na tym silniku to nie ma prawa zaistniec (ze wspomnianych wyżej powodów);
6. upierdliwe, do naprawy, ale na razie da się zyc;
7. szkoła, tak - rozrysuj projekt dla konkretnych ras, można podyskutowac i zmienic na kolejne ery;
8. ceny w MK ustala skrypt popytu - podaży, zauważ, że przez wiele dni nikt nie sprzedawał wegla do magazynu, skutek - cena rosła (gdy w magazynie mamy 0 zasobów cena szybko rosnie);
9. były na początku zasoby, ale np. przy moim obecnym dochodzie to jesli admin wrzuci coś do magazynu natychmiast zostanie to wykupione i wystawione na rynku po znacznie wyzszej cenie, teraz wrzucanie cos do magazynu mija sie z celem, w góry panowie i panie
10. a mi ledwo starcza na trening, a powiem, ze prowadzepostac bardzo ekonomicznie, mozna podyskutowac;
takie 11. różdzki jak zdążyłem sie przekonać dają całkiem miły randomik mocy (te na 1 lvl), nie szukałem jeszcze w wieży, ale nie sądzę, ze jest konieczność dodawania różdzek na wyższy lvl - za duze ułatwienie
takie 12. ty sobie traktuj to jako erę testową , tak możesz traktować kazdą erę która nie odpowiada ci mechanicznie na 100%, w następnej po zmianach, jakiekolwiek one nie będą, może się pojawić jeszcze wiecej wszelakich bugów, obecnie gra stoi na stabilnym silniku (czysty santic), w kolejnych bedzie on juz podążał własna drogą, gdybysmy to potraktowali jako ere testową nie bylo by tekstów w stylu "za pozno na takie zmiany"
takie 13. tak tagów nie da sie ustawiać ;
a teraz zauważyłem zmiane, admin miałem cie za rozsadnego gostka, a ty po jednym dniu bo koles który nawet nie zna tego silnika, bo widac to dokładnie, takie a nie inne uwagi ma
zresztą zmiana wprowadzona całkowicie nieudolnie - szkoła wygląda w tej chwili tak
0.06 zręczności (710 sztuk złota)
0.04 siły (710 sztuk złota)
0.04 wytrzymałości (710 sztuk złota)
0.06 szybkość (710 sztuk złota)
0.05 siły woli (710 sztuk złota)
0.05 inteligencji (710 sztuk złota)
spojrz na ceny, statystyki ktore mam na poziomie 3 kosztuja mnie w tej chwili tyle co te na poziomie 4000, gratulacje Adminie, teraz to moze byc era testowa, powodzenia bo daruje sobie ta kraine, dyskusja to nie monolog saraina, poczekałbys na zdanie kogos kto gra tu dluzej niz ile 7 dni i nabil ktory lvl 10? poza tym nic nie zmieniles w szkole, nadal 1 energii to 1 statystyk tylko cena no powinno byc taniej bo za 100 treningow mam teraz 5 statystyk (5 energii zużyte) nie jak dawniej 100 treningow 2,5 statystyki (2,5 energii zuzyte), lapiecie? licznik cen praktycznie zwariowal, jesli silnik wczesniej byl stabilny to teraz jest calkowicie rozjeb... błedami krytycznymi... gratki
Salvador- Karczmarz.
- Liczba postów : 8
Join date : 20/02/2010
Age : 38
Skąd : Lublin
Re: Mechanika krainy
Co do szkoły, planowałem to od kilku dni, tylko cały czas nad tym pracowałem. Powiedziałeś, że jest błąd i silnik wariuje? Niestety, była to tylko literówka i już wszystko w porządku. Tak w ogóle, jedyną osobą która najmniej powinna się martwić po zmianie jesteś ty, aktualnie statystyki nie będą tak szybko leciały. Co do uwag kolegi(kolezanki), uznałem je za jak najbardziej stosowne, rozważam także wprowadzenie podnoszenie poziomów strażnicy za wyłącznie złoto, choć nie jestem jeszcze co do tego pewien.
Derus Arkan- Władca.
- Liczba postów : 6
Join date : 18/02/2010
Re: Mechanika krainy
na prawdę planowałeś, przecież mówiłeś, że już na to za poźno , wydaje sie to decyzja w ostatniej chwili
tak jako że ja najwiecej zyskuje na tej decyzji swiadczy tylko o tym ze nie kierujac sie swoim zyskiem jestem przeciwny takim zmianom w trakcie ery (Sarain lubi widac ery testowe, patrz logoroth;))
ja mam ciągle szkołe:
0.06 zręczności (710 sztuk złota)
0.04 siły (710 sztuk złota)
0.04 wytrzymałości (710 sztuk złota)
0.06 szybkość (710 sztuk złota)
0.05 siły woli (710 sztuk złota)
0.05 inteligencji (710 sztuk złota)
co to za ceny
i na czym polega ta zmiana bo jej nie jaze
biore np 100 traningów inta zyskuje 5 statystyk, trace 5 energii?
trening jest 10 razy drozszy? to jedyna zmiana (nadal licznik kaski zwariowal)
wprowadzasz miany ingerujące w balans postaci w trakcie ery wlasciwej, rezygnujesz z ery wlasciwej?
tak jako że ja najwiecej zyskuje na tej decyzji swiadczy tylko o tym ze nie kierujac sie swoim zyskiem jestem przeciwny takim zmianom w trakcie ery (Sarain lubi widac ery testowe, patrz logoroth;))
ja mam ciągle szkołe:
0.06 zręczności (710 sztuk złota)
0.04 siły (710 sztuk złota)
0.04 wytrzymałości (710 sztuk złota)
0.06 szybkość (710 sztuk złota)
0.05 siły woli (710 sztuk złota)
0.05 inteligencji (710 sztuk złota)
co to za ceny
i na czym polega ta zmiana bo jej nie jaze
biore np 100 traningów inta zyskuje 5 statystyk, trace 5 energii?
trening jest 10 razy drozszy? to jedyna zmiana (nadal licznik kaski zwariowal)
wprowadzasz miany ingerujące w balans postaci w trakcie ery wlasciwej, rezygnujesz z ery wlasciwej?
Salvador- Karczmarz.
- Liczba postów : 8
Join date : 20/02/2010
Age : 38
Skąd : Lublin
Re: Mechanika krainy
Cena treningu to 10 sztuk złota*level, . Przy jakiej ilości wariują Ci ceny? 2 godziny temu sprawdzałem, rzeczywiście był błąd, lecz po korygacji wszystko było w porządku
Derus Arkan- Władca.
- Liczba postów : 6
Join date : 18/02/2010
Re: Mechanika krainy
prosiłbym jednak o pełne odpowiedzi, oki nie wariuje, mamy nowum, cena treningu nie jest uzalezniona od wysokosci statystyki tylko od lvlu
a jak jest z energia? 1 energii to 1 statystyk nadal? wiec po co ta zmiana
a jak jest z energia? 1 energii to 1 statystyk nadal? wiec po co ta zmiana
Salvador- Karczmarz.
- Liczba postów : 8
Join date : 20/02/2010
Age : 38
Skąd : Lublin
Re: Mechanika krainy
Eh... Salvadorze. Jakbyś czytał uważniej to zobaczyłbyś już na samym początku, że są tylko propozycje zmian. Co do pkt 1. Tak ja doskonale znam wzór na strażnicę, ale nowi gracze co nie znają, widzieliby ile czego potrzeba na następny lvl. Tak jak właśnie przy farmach widać ile potrzeba mithrilu a ile złota przy domku żeby rozbudować. A nie żeby co lvl było trzeba liczyć ile złota wrzucić na rozbudowę. To tylko miłe moim zdaniem udogodnienie.
pkt 2 - no właśnie. Nikt by tego lepiej nie przedstawił jak Ty. Uważasz ze 19 dnia ery jak zarabiasz 7kk to jest ok? Człowieku! Masz Poziom: 71
Wiek zaledwie 22. I uważasz że to jest OK?! W takim tempie za 2 dni będziesz miał setny i skończą Ci się stwory na arenie do bicia. (nie wiem jakie SS ma staty) ale pokonałbyś go najdłużej za tydzień. I era nie trwałaby nawet miesiąc. Uważasz że to jest ok?! Widać pycha Ci oczy zasłania że tak "koxujesz" i wykorzystywanie błędów w grze i niedopracowań sprawia Ci taką wielką przyjemność. Stwory na arenie żeby taką kasę dawały?! Kto to słyszał żeby mag się utrzymywał z samej areny. Z takim bilansem zarobków NIC inne nie jest opłacalne. Po co jakaś alchemia, czy górnictwo? Wszyscy na arenę bo tam jest największa kasa. A jeżeli kojarzysz mnie z Lorgoth to ostatnia era tam była porażką. Same błędy i niedociągnięcia. I to ja tam miałem 100lvl podczas gdy ktoś na 2 miejscy miał może z 50. Ba nawet strażnika tam pokonałem. Jednak nie przyniosło mi to ani krzty radości, w obliczu błędów i niedopracowań. Dla tego ja takie ery traktuję jako testowe osobiście. to jest 1 era tej krainy? Wiec nie dziwne że jest parę takich rzeczy, to norma. I nie ma w tym nic dziwnego. A jechanie po adminie, który naprawia wszystko jak może i poświęca swój własny czas na to żebyś mógł tu sobie pograć raczej zachowaj dla siebie.
pkt 2 - no właśnie. Nikt by tego lepiej nie przedstawił jak Ty. Uważasz ze 19 dnia ery jak zarabiasz 7kk to jest ok? Człowieku! Masz Poziom: 71
Wiek zaledwie 22. I uważasz że to jest OK?! W takim tempie za 2 dni będziesz miał setny i skończą Ci się stwory na arenie do bicia. (nie wiem jakie SS ma staty) ale pokonałbyś go najdłużej za tydzień. I era nie trwałaby nawet miesiąc. Uważasz że to jest ok?! Widać pycha Ci oczy zasłania że tak "koxujesz" i wykorzystywanie błędów w grze i niedopracowań sprawia Ci taką wielką przyjemność. Stwory na arenie żeby taką kasę dawały?! Kto to słyszał żeby mag się utrzymywał z samej areny. Z takim bilansem zarobków NIC inne nie jest opłacalne. Po co jakaś alchemia, czy górnictwo? Wszyscy na arenę bo tam jest największa kasa. A jeżeli kojarzysz mnie z Lorgoth to ostatnia era tam była porażką. Same błędy i niedociągnięcia. I to ja tam miałem 100lvl podczas gdy ktoś na 2 miejscy miał może z 50. Ba nawet strażnika tam pokonałem. Jednak nie przyniosło mi to ani krzty radości, w obliczu błędów i niedopracowań. Dla tego ja takie ery traktuję jako testowe osobiście. to jest 1 era tej krainy? Wiec nie dziwne że jest parę takich rzeczy, to norma. I nie ma w tym nic dziwnego. A jechanie po adminie, który naprawia wszystko jak może i poświęca swój własny czas na to żebyś mógł tu sobie pograć raczej zachowaj dla siebie.
Sir Serein- Karczmarz.
- Liczba postów : 6
Join date : 23/02/2010
Re: Mechanika krainy
moje odpowiedzi na twoje "propozycje" chyba konkretnie daja ci rozeznanie jak malo wiesz o silniku santic i jak jednostronnie traktujesz kazdy aspekt gry
nie zapominaj ze jedna zmiana wprowadza tez zmiany w innych aspektach gry, zielarstwo przeraziles sie tym 1000 ale jak sam widzisz pozniej jest taniej duzo taniej, suszenie za zielarstwo? to byl zawsze bug a ty proponujesz powrot do niego
wykorzystuje bugi w grze? gram magiem duzo slabszym na poczatkowych lvlach i mam 71 lvl, jakos innym nie udalo sie tego osiagnac, next gracz ma 30? wykorzystalem max mozliwosci maga bo znam ten silnik
owszem niedlugo pokonalbym palla, ale klony maja to do siebie ze przy 24 resach jest nadmiar energii, na jednym jest miesiac zabawy i max potworek pada, na innym dwa jednak zawsze po tym okresie mamy juz tylko biecie lvli na tym samym potworku i ladowanie stat w tysiacach, tu nic sie nie zmieni, przesunales odrobine moment pokonania palla, moze o 20 dni ta szkola , na vall przy 7 resetach era trwala 220 dni, a straznik mial tylko 2 x wyzsze staty niz palla
dalej bladzimy po omacku wprowadzajac nieprzemyslane zmiany i sadzac ze cos to zmieni, prosze was 20 dni i mam palla przy obecnej szkole, ale po co jak balans gry szlak trafil
ktos wreszcie na kolnach pokusil by sie o bardziej dynamiczne ery, 2 miesiace gry do lvlu 100 a pozniej sezon ogorkowy i maxowanie stat w dziesiatkach tysiecy, bo era musi trwac 6 miechów (rok), zmiany trzeba wprowadzic i takie tam, a dlaczego era ma cos zmieniac, wprowadzic bardziej dynamiczne ery 2 miechy na klonach (po co dluzej, dalsze dzieje ery to sezon ogorkowy wszedobylska nuda)
bledy w grze mowisz wykorzystuje ze silnik jest niestabilny, Anor tak go opracowal, niektore zmiany byly lepsze, niektore gorsze, ale trzeba przyznac ze stworzyl stabilny i grywalny silnik, twoim zdaniem cofanie wszystkich zmian jakie wprowadzil Anor (tworca Santic) i powrot do tradycyjnych ustawien vallheru polepszy rozgrywke? moze tak moze nie to kwestia gustu, tutaj admin wprowadzil calkowicie nieomowiony projekt, moze bedzie lepszy, a moze rozwali balans klas
mowisz ze zle ze mag utrzymuje sie z samej areny, admin zakazal pushu, dlaczego mag nie ma sie utrzymywac z areny, zreszta wiekszosc graczy nie oszczedzala ap i nie potrafila utrzymac sie z areny
Eh Sereinie myslisz ze po tej erze testowej bedziesz gral na silniku bez "bugow", na silniku na ktorym po 6 miechach gry gracz najlepszy pokonuje straznika skarbu, a przecietnemu udaje sie wreszcie w pocie czola pokonac mrocznego pala, gdzie wojowie nie maja na poty, a gornicy nie wiedza co z kasa zrobic, to wszystko kwestia gustu moze tamten silnik bedzie twoim wymazonym i ruszy pierwsza oficjalna era Swiata Magii gdzie wszyscy beda sie cieszyc ze gra jest zbalansowana, nie za trudna nie za latwa
mam nadzieje ze na ta wymarzona kraine w koncu trafisz, moze ja sam stworzysz
ja skonczylem w tym temacie i na tym serwie, teraz mozecie po mnie jechac jaki to ja jestem gbur, narcyz, jak mnie kreci moj wysoki lvl i takie tam, biedny salvatorek zabrali mu postac - prosze ja juz tego nie przeczytam - do was nalezy ostatnie slowo
nie zapominaj ze jedna zmiana wprowadza tez zmiany w innych aspektach gry, zielarstwo przeraziles sie tym 1000 ale jak sam widzisz pozniej jest taniej duzo taniej, suszenie za zielarstwo? to byl zawsze bug a ty proponujesz powrot do niego
wykorzystuje bugi w grze? gram magiem duzo slabszym na poczatkowych lvlach i mam 71 lvl, jakos innym nie udalo sie tego osiagnac, next gracz ma 30? wykorzystalem max mozliwosci maga bo znam ten silnik
owszem niedlugo pokonalbym palla, ale klony maja to do siebie ze przy 24 resach jest nadmiar energii, na jednym jest miesiac zabawy i max potworek pada, na innym dwa jednak zawsze po tym okresie mamy juz tylko biecie lvli na tym samym potworku i ladowanie stat w tysiacach, tu nic sie nie zmieni, przesunales odrobine moment pokonania palla, moze o 20 dni ta szkola , na vall przy 7 resetach era trwala 220 dni, a straznik mial tylko 2 x wyzsze staty niz palla
dalej bladzimy po omacku wprowadzajac nieprzemyslane zmiany i sadzac ze cos to zmieni, prosze was 20 dni i mam palla przy obecnej szkole, ale po co jak balans gry szlak trafil
ktos wreszcie na kolnach pokusil by sie o bardziej dynamiczne ery, 2 miesiace gry do lvlu 100 a pozniej sezon ogorkowy i maxowanie stat w dziesiatkach tysiecy, bo era musi trwac 6 miechów (rok), zmiany trzeba wprowadzic i takie tam, a dlaczego era ma cos zmieniac, wprowadzic bardziej dynamiczne ery 2 miechy na klonach (po co dluzej, dalsze dzieje ery to sezon ogorkowy wszedobylska nuda)
bledy w grze mowisz wykorzystuje ze silnik jest niestabilny, Anor tak go opracowal, niektore zmiany byly lepsze, niektore gorsze, ale trzeba przyznac ze stworzyl stabilny i grywalny silnik, twoim zdaniem cofanie wszystkich zmian jakie wprowadzil Anor (tworca Santic) i powrot do tradycyjnych ustawien vallheru polepszy rozgrywke? moze tak moze nie to kwestia gustu, tutaj admin wprowadzil calkowicie nieomowiony projekt, moze bedzie lepszy, a moze rozwali balans klas
mowisz ze zle ze mag utrzymuje sie z samej areny, admin zakazal pushu, dlaczego mag nie ma sie utrzymywac z areny, zreszta wiekszosc graczy nie oszczedzala ap i nie potrafila utrzymac sie z areny
Eh Sereinie myslisz ze po tej erze testowej bedziesz gral na silniku bez "bugow", na silniku na ktorym po 6 miechach gry gracz najlepszy pokonuje straznika skarbu, a przecietnemu udaje sie wreszcie w pocie czola pokonac mrocznego pala, gdzie wojowie nie maja na poty, a gornicy nie wiedza co z kasa zrobic, to wszystko kwestia gustu moze tamten silnik bedzie twoim wymazonym i ruszy pierwsza oficjalna era Swiata Magii gdzie wszyscy beda sie cieszyc ze gra jest zbalansowana, nie za trudna nie za latwa
mam nadzieje ze na ta wymarzona kraine w koncu trafisz, moze ja sam stworzysz
ja skonczylem w tym temacie i na tym serwie, teraz mozecie po mnie jechac jaki to ja jestem gbur, narcyz, jak mnie kreci moj wysoki lvl i takie tam, biedny salvatorek zabrali mu postac - prosze ja juz tego nie przeczytam - do was nalezy ostatnie slowo
Salvador- Karczmarz.
- Liczba postów : 8
Join date : 20/02/2010
Age : 38
Skąd : Lublin
Re: Mechanika krainy
Nie mam zamiaru się kłócić, ani udowadniać swoich racji. Powtórzę, po raz kolejny że sa to tylko propozycję. Nie jestem żadnym znawcą. Odwiedziłem jednak sporo krain, i trochę doświadczenia mam. Zatem przedstawiłem jakie opcje moim skromnym zdaniem są najlepsze. Przez najlepsze rozumiem coś w stylu: zapewniają stabilność i bilans gry i z których ludzie sie zazwyczaj cieszą i chwalą, a nie jakie MI się najbardziej podobają. Jak sam zauważyłeś mnie na paru krainach. Każda jest inna i ma swoje modyfikacje, a mimo to umiem się dostosować i idzie mi chyba całkiem nie źle? Także błędne jest rozumowanie że "chcę gry pod siebie". Po za tym cechuje mnie wieloklasowość. To znaczy raz sobie gram wojem, raz złodziejem, raz magiem. I to że teraz zaproponowałem wprowadzenie szat i pałek w wieży maga nie oznacza że pod siebie, bo obecnie jestem magiem. w Ne równie dobrze mogę być złodziejem, a nawet gdybym teraz nim był to i tak bym to zaproponował. Napisałeś mi na poczcie:
"z farma nie jest zle, tez sie przerazilem na poczatku, ale pozniej jest normalnie, 1000 na start a pozniej, chyba 10,30,50,70 (na amo o ile pamietam mamy przyrost po 30)"
Bo już admin zmienił. Ale nie uważasz że pierwsza farma za 1000 a jak druga za 10 i kolejne, 30, 50. To troszkę dziwne? Pierwsza jest 100x droższa od 2.
"no obecnie ta kraina stoi na czystym santic (nie gralem nigdy na santic wiec sie obeznaje, nawet zalozylem tam konto zeby pytac do gry na tej krainie), mysle jednak ze moze rozwinac sie w pozytywnym kierunku"
A teraz się chwalisz jakim Ty jesteś znawcą silnika Santic.
PS: gram na krainie Santic od 27 dni dokładnie. Dzień dobry.
I przyznam że ta kraina jest o niebo lepsza od Santic. Tam jest NIC nie opłacalne, a już na pewno nie trening... Kim nie jesteś, najlepsze rozwiązanie to jechanie w lvl. Osobiście uważam to za średnią zabawę. Bo grałbym sobie na jakimś KnightFight, jakbym tego oczekiwał od gry
PS2:
moja znajoma odkryła właśnie SUPER błąd w grze. Związany z MK między innymi. Zgłosiła już go Adminowi. - i Myślę że tę błąd to najlepszy dowód i powód na to żeby to była era testowa. Myślę że przynajmniej parę osób ten błąd wykorzystało niestety z nieodwracalnym efektem...
Co zrobi z tym admin? To już jego decyzja. Ale naprawa tego błędu, nic nie zmieni i nie wróci. Ja osobiście wiedzę za rozwiazanie - naprawę reszty błędów i wydanie NE. Bo ta era juz sensu nie ma.
"z farma nie jest zle, tez sie przerazilem na poczatku, ale pozniej jest normalnie, 1000 na start a pozniej, chyba 10,30,50,70 (na amo o ile pamietam mamy przyrost po 30)"
Bo już admin zmienił. Ale nie uważasz że pierwsza farma za 1000 a jak druga za 10 i kolejne, 30, 50. To troszkę dziwne? Pierwsza jest 100x droższa od 2.
"no obecnie ta kraina stoi na czystym santic (nie gralem nigdy na santic wiec sie obeznaje, nawet zalozylem tam konto zeby pytac do gry na tej krainie), mysle jednak ze moze rozwinac sie w pozytywnym kierunku"
A teraz się chwalisz jakim Ty jesteś znawcą silnika Santic.
PS: gram na krainie Santic od 27 dni dokładnie. Dzień dobry.
I przyznam że ta kraina jest o niebo lepsza od Santic. Tam jest NIC nie opłacalne, a już na pewno nie trening... Kim nie jesteś, najlepsze rozwiązanie to jechanie w lvl. Osobiście uważam to za średnią zabawę. Bo grałbym sobie na jakimś KnightFight, jakbym tego oczekiwał od gry
PS2:
moja znajoma odkryła właśnie SUPER błąd w grze. Związany z MK między innymi. Zgłosiła już go Adminowi. - i Myślę że tę błąd to najlepszy dowód i powód na to żeby to była era testowa. Myślę że przynajmniej parę osób ten błąd wykorzystało niestety z nieodwracalnym efektem...
Co zrobi z tym admin? To już jego decyzja. Ale naprawa tego błędu, nic nie zmieni i nie wróci. Ja osobiście wiedzę za rozwiazanie - naprawę reszty błędów i wydanie NE. Bo ta era juz sensu nie ma.
Sir Serein- Karczmarz.
- Liczba postów : 6
Join date : 23/02/2010
Re: Mechanika krainy
Sir
Nie był to błąd, było to moje głupie zagranie, chciałem coś poprawić, niestety, tylko popsułem, na szczęście sprawdziłem, żadna osoba nie wykorzystała go. Jedyny problem w tym, że każdemu skasowały się surowce, niestety, była to jedyna możliwość aby od zalania pieniędzy się uchronić.
Salvador
Co do szkoły, teraz już wszystko jest w porządku, gdy pisałeś mi o 12, byłem jeszcze w szkole i spróbowałem czegoś na szybko, nie wyszło. Teraz usiadłem na chwilę w domu i już wszystko jest sprawne, przetestowałem każdą możliwość.
Nie był to błąd, było to moje głupie zagranie, chciałem coś poprawić, niestety, tylko popsułem, na szczęście sprawdziłem, żadna osoba nie wykorzystała go. Jedyny problem w tym, że każdemu skasowały się surowce, niestety, była to jedyna możliwość aby od zalania pieniędzy się uchronić.
Salvador
Co do szkoły, teraz już wszystko jest w porządku, gdy pisałeś mi o 12, byłem jeszcze w szkole i spróbowałem czegoś na szybko, nie wyszło. Teraz usiadłem na chwilę w domu i już wszystko jest sprawne, przetestowałem każdą możliwość.
Derus Arkan- Władca.
- Liczba postów : 6
Join date : 18/02/2010
Re: Mechanika krainy
Ja się w pełni ze zmianami Serein`a zgadzam (och, od kiedy? xd.). I moim skromnym zdaniem coby było fair wobec wszystkich powinno się wszystkim teraz konta zresetować - tak jak już pisaliśmy z władcą teraz na gg i dodatkowo zrobić by tylko 10 AP szło co reset bez zwiększania ich po przekroczeniu np. 10 poziomu, etc. I w tym Go popieram.
Re: Mechanika krainy
Oh, dziękuję Mad za poparcie No obecnie jest 5AP za lvl. Też moze być, ale w takim razie koszta treningu są koszmarne... 7lvl= 7k złota za zwiększenie danej statystyki o 5 lub 6 =/ 7 k to dużo a 5,6 to mało. Znaczy na początku gry.
Chociaż później też. Bo +5 np zręczności jest zupełnie nie odczuwalne.
Chociaż później też. Bo +5 np zręczności jest zupełnie nie odczuwalne.
Sir Serein- Karczmarz.
- Liczba postów : 6
Join date : 23/02/2010
Re: Mechanika krainy
Ja mam jaszcze od siebie taką małą uwagę jeśli o mechanikę chodzi, choć może nie podchodzącą stricte pod "nabijanie poziomów"
Podczas wyboru klasy postaci w statystykach, nie widzimy niestety profesji, jakimi po dokonaniu wyboru klasy, będziemy mogli grać. Moim skromnym zdaniem, należałoby to zmienić. Znacznie ułatwi to nowo-zarejestrowanym graczom wybór odpowiedniej opcji.
Podczas wyboru klasy postaci w statystykach, nie widzimy niestety profesji, jakimi po dokonaniu wyboru klasy, będziemy mogli grać. Moim skromnym zdaniem, należałoby to zmienić. Znacznie ułatwi to nowo-zarejestrowanym graczom wybór odpowiedniej opcji.
Yeszka- Gwardzista.
- Liczba postów : 86
Join date : 19/02/2010
Age : 29
Skąd : Kraków
Re: Mechanika krainy
Sir Serein napisał:Oh, dziękuję Mad za poparcie No obecnie jest 5AP za lvl. Też moze być, ale w takim razie koszta treningu są koszmarne... 7lvl= 7k złota za zwiększenie danej statystyki o 5 lub 6 =/ 7 k to dużo a 5,6 to mało. Znaczy na początku gry.
Chociaż później też. Bo +5 np zręczności jest zupełnie nie odczuwalne.
hehehehe zrobmy reset gry i zmienmy to, znaczy najpierw zmienmy pozniej reset gry
rozumiem ze sytuacje gdy wojownik mogl w miare bez pomocy spokojnie rozwijac postac (ja robilem 10 lvli bez rozdawania ap zarabiajac zloto na potworach, pozniej za cala kase trenowalem i dopiero rozdawalem AP, zlota lekko mi brakowalo do regularnego rozwoju) uznalismy za besensowna
uznalismy ze wojownik powinien bidowac i byc na utrzymaniu 5 gornikow z klanu, uznalismy ze rywalizacja o po9konanie straznika skarbu ma skupiac teamy gornikow promujacych 1 wojownika
Anor jednak dobrze to skonstruowal, mag mial ciezki orzech zeby zarobic na czary;)
teraz mamy jaka sytuacje? nie wiem nie gram juz tutaj
Salvador- Karczmarz.
- Liczba postów : 8
Join date : 20/02/2010
Age : 38
Skąd : Lublin
Re: Mechanika krainy
Teraz tak jest że gra jest dużo trudniejsza i nabijanie lvl bardziej monotonne... Ale może to dobrze....
Ale mam pytanie... Walka PvP atakuje pana powyżej on lvl 1 i zakładam podstawowe staty ja lvl 7 i staty jedne z lepszych na ten dzień w krainie... zabijam go jednym pacnięciem ognistej kuli a tracę... 12 energii?? To tak jak pokonanie 12 potworków....
Ale mam pytanie... Walka PvP atakuje pana powyżej on lvl 1 i zakładam podstawowe staty ja lvl 7 i staty jedne z lepszych na ten dzień w krainie... zabijam go jednym pacnięciem ognistej kuli a tracę... 12 energii?? To tak jak pokonanie 12 potworków....
Vesta- Karczmarz.
- Liczba postów : 3
Join date : 28/02/2010
Re: Mechanika krainy
Ech ja też mam małe pytanie ;/ nie czytałem tu wszystkiego i nie wiem czy ktoś to poruszał.
Otóż wbiłem diś lvl*100zręchy z nadzieją że będę sobie okradał bank. I wszystko fajnie.... Było. Brakło mi kasy na state to okradłem gracza. Poszedł jeden pkt kradzieży są jeszcze dwa. Ide w bank daje okradnij a tu ze nie mam wystarczającej ilości punktów kradzieży. Co jest?! Jedno okradzenie banku kosztuje 3pkt czy jakiś błąd?!?! Nie dość że nie da sie zbierać pkt co już jest dla złodzieja bólem to jeszcze taki cios?? Będzie coś z tym robione?
Otóż wbiłem diś lvl*100zręchy z nadzieją że będę sobie okradał bank. I wszystko fajnie.... Było. Brakło mi kasy na state to okradłem gracza. Poszedł jeden pkt kradzieży są jeszcze dwa. Ide w bank daje okradnij a tu ze nie mam wystarczającej ilości punktów kradzieży. Co jest?! Jedno okradzenie banku kosztuje 3pkt czy jakiś błąd?!?! Nie dość że nie da sie zbierać pkt co już jest dla złodzieja bólem to jeszcze taki cios?? Będzie coś z tym robione?
Aventus- Karczmarz.
- Liczba postów : 96
Join date : 28/02/2010
Re: Mechanika krainy
Zauważam w tej krainie kilka mankamentów które są aż drażniące. Pop pierwsze istnienie umiejek jest tutaj chyba jakąś kpiną. Random wydobycia jest tak duży ze absolutnie umiejka nie ma wpływu na nic. Powinno być tak że im więcej umiejętności tym więcej wydobytego surowca. a tak nie jest. Nie znam nikogo kto by chyba nie wydobywał w górach za 1 pkt eny. Lawiny w górach nigdy nie ranią. jak spada to od razu zabija,, tam nikt się nie leczy. Na drugie 'ale' chciałbym złożyć drwalnictwo. tam absolutnie nie ważne ile masz umiejętności. zawsze zbierasz tyle samo. byleby się leczyć.
Ekwipunek.
Naciskając w ekwipunku 'wypij' lub 'sprzedaj' sprzedaj/pije od razu po 2 sztuki.
Stajnia. Jadąc z Gór do Ikary zabiera 4k złota. a powinno 2k
Jadąc z Lasu avantiel zabiera różnie od 2k-3k
Wędrowanie w górach jest niemożliwe bez wyczesanego lvlu woja. To samo w lesie.
chodząc po tej lokacji podobnej do labiryntu w Mieście Malia po pewnym momencie wywala nas do Ikary. Tak samo w górach. wystarczy kliknąć po zwiedzaniu gór wróć do miasta i LOSOWO!!! wywala nas bądź do Ikary bądź do Malii. dwa razy wylądowałem w lesie Avantiel.
Nadawanie rang w klanie stało się niemożliwe. próba ustalenia nowych lub modyfikacji jest skazana na niepowodzenie. Taka samo z tagiem klanowym. Nie mogę go ustawić.
To tyle jak coś jeszcze znajdę dam znać.
Ekwipunek.
Naciskając w ekwipunku 'wypij' lub 'sprzedaj' sprzedaj/pije od razu po 2 sztuki.
Stajnia. Jadąc z Gór do Ikary zabiera 4k złota. a powinno 2k
Jadąc z Lasu avantiel zabiera różnie od 2k-3k
Wędrowanie w górach jest niemożliwe bez wyczesanego lvlu woja. To samo w lesie.
chodząc po tej lokacji podobnej do labiryntu w Mieście Malia po pewnym momencie wywala nas do Ikary. Tak samo w górach. wystarczy kliknąć po zwiedzaniu gór wróć do miasta i LOSOWO!!! wywala nas bądź do Ikary bądź do Malii. dwa razy wylądowałem w lesie Avantiel.
Nadawanie rang w klanie stało się niemożliwe. próba ustalenia nowych lub modyfikacji jest skazana na niepowodzenie. Taka samo z tagiem klanowym. Nie mogę go ustawić.
To tyle jak coś jeszcze znajdę dam znać.
Drizzit- Karczmarz.
- Liczba postów : 1
Join date : 21/03/2010
Strona 1 z 1
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|